Oli synkkä myrskyinen aamu syyskuun kolmantena päivänä, 29 vuotta sitten. Se oli päivä jona minä synnyin. Minua oli odottamassa isäni ja äitini lisäksi isosisko ja isoveli. Me asuimme maalla, kuusimetsän keskellä. Perheelläni oli tapana pelata erilaisia lauta- ja korttipelejä. Meillä oli tietynlainen kilpailuhenkisyys ja kilpailuvietti. Veljeni kehitti itse myös erilaisia pelejä joita me sitten testasimme koko perheen voimin.

Kun saavuin teini-ikään, veljeni löysi pokerin ihmeelliseen maailmaan, ensimmäisenä Paffin sivuston. Kun hän sattui pärjäämään siellä (ilmaisturnauksissa) niin hän esitteli pelisivuston myös isälle ja minulle. Kun vihdoin täytin maagisen rajapyykin (18-vuotta) rekkasin itsekin Paffin pelimaailmaan sisälle. Ensimmäisenä pelasin ilmaisturnauksen ja olin siinä viides. Viidennestä sijasta sai muutaman euron pelitilille. Turnauksessa oli pelaajia muutama sata ja viides sijoitukseni sai minut tuntemaan itseni hyväksi pelaajaksi, vaikka tosiasia oli jotain ihan muuta (vielä silloin). Tämä "menestys" sai minut tallettamaan 50€ pelitilille rahaa, Pelasin vain muutaman euron turnauksia, välillä pääsin rahoille, usein miten en. 50€ kesti muutaman viikon, jonka jälkeen oli talletettava lisää (75€.) Tälläkertaa menin muutaman kympin maksaviin turnauksiin ja sieltä tuli ensimmäinen isompi menestys 380€ sillä olin eräässä turnauksessa kolmas. Tästä 50€:n talletuksesta on kohta 11 vuotta, päivääkään en kadu, että lähdin pokerin vietäväksi...

Blogini tulee käsittelemään elämääni korttipakka taskussa mitä se oli ennen ja mitä se on nyt....